تلویزیون سامسونگ Samsung
مجله آموزشی و سلامتی
به فصلنامه سلامتی خوش آمدید اینجا کلی مطالب آموزشی به ضورت رایگان گذاشته میشه امید که مفید واقع شود.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس dostaneh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 32
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1493
بازدید سال : 9066
بازدید کلی : 22854
تلویزیون سامسونگ Samsung

تلویزیون سامسونگ Samsung

tv سامسونگسری RU7300 نیز با هدف در دست گرفتن مشتریان لاکچری که تلویزیون های منحنی را دوست داشتند، عرضه شد که زاویه دید خیلی خوب را داشته باشد. سامسونگ که معمولا از نمایشگر های کریستالی UHD در تلویزیون های خود استفاده میکند، برای کاهش قیمت محصولات بعضی از مدل ها از نمایشگر های IPS بهره میبرد تا تلویزیون های قیمت مناسب هم در بازار داشته باشد. سری Q70T و Q60R از جدیدترین سری از تلویزیون های بالارده سامسونگ است. پیشرفت نمایشگر های QLED انحناپذیر باعث شد تب تولید تلویزیون های 4K ULTRA HD اسمارت در سال 2020 و 2021 بالا بگیرد. سامسونگ و ال جی در راس شرکت هایی قرار گرفتند که اولین تلویزیون های QLED و OLED را عرضه بازار کردند. اگر از تلویزیون برای کنسول های بازی و بازی های باکیفیت استفاده میکنید، حتما از سری بالا های سامسونگ انتخاب کنید و از بازی کردن لذت ببرید. سامسونگ در سالهای اخیر همواره در بالای جدول برترین تولیدکنندگان تلویزیون بوده است.

  • فناوری Auto Motion Plus
  • فناوری Contrast Enhancer و بهبود کنتراست تصویر
  • پشتیبانی از نرم افزار SmartThings سامسونگ روی موبایل
  • Afraland - 10 ماه پیش
  • قیمت تلویزیون سامسونگ 50 اینچ

تلویزیون سامسونگ اندرویداین سیستم شامل یک سیستم تشخیص چهره است و بر روی یک نسخه تجدید نظرشد از عینکهای Vuzix STAR 1200XL (4999 دلار) استفاده شدهاست که در آن یک دوربین RGB عمومی و یک دوربین عمودی PMD CamBoard را ترکیب کردهاست. در کنفرانس D11 2013، شرکت Atheer Labs، شرکت تازه راه اندازی شده، نمونه اولیه خود از عینک واقعیت افزوده 3D را معرفی میکند. نمونه اولیه شامل لنز دوتایی، پشتیبانی از تصاویر 3D، یک باتری قابل شارژ، وای فای، بلوتوث ۴٫۰، شتاب سنج، ژیروسکوپ و IR است. کاربر میتواند با دستورها صوتی با دستگاه ارتباط برقرار کند و دوربین نصب شده به کاربران امکان میدهد با حرکات طبیعی با دستگاه ارتباط برقرار کنند. The Orlando Magic, خرید تلویزیون سامسونگ سری Q60A Indiana Pacers و دیگر تیمهای NBA از عینک گوگل در پلت فرم CrowdOptic استفاده کردند برای افزایش تجربه بازی برای طرفداران. اداره اضطراری بیمارستان Rhode Island اولین بخش اورژانس برای آزمایش برنامههای Google Glass شد.

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

تلویزیون 4K ال جی 55UN8060 دارای ویژگی های مخصوص بازی کردن است. این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر خوبی که ارائه می دهد دارای تکنولوژی ALLM یا Auto Low Latency Mode برای ارائه Input Lag متغیر مخصوص اتصال به کنسول بازی می باشد. این ویژگی در کنار حالت HGIG تجربه بسیار خوبی برای گیمرها فراهم می کند. این تلویزیون از Input Lag پایینی برخوردار است و برای اتصال به کنسول بازی یا کامپیوتر مناسب است. این تلویزیون توانایی رقابت با تلویزیون های گران قیمت و حرفه ای را ندارد ولی به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون 55 اینچ ال جی UN8060 از Input Lag بسیار پایینی برخوردار است. این موضوع باعث می شود تا هنگام اتصال تلویزیون به کنسول بازی و بازی کردن تقریبا هر کاری که در بازی انجام دهید بلافاصله انجام شود و تاخیری بوجود نیاید. به این ترتیب شما کنترل کامل تری روی بازی ها بخصوص بازی هایی که باید در لحظه تصمیم گیری کنید، خواهید داشت و احتمال برنده شدن شما بیشتر خواهد شد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچخرید تلویزیون TCL به کسانی پیشنهاد می شود که نیاز به یک تلویزیون با کیفیت تصویر خوب و قیمت بسیار پایین دارد و استفاده آن ها از تلویزیون متوسط و استفاده روزمره عادی است. یکی از برندهای تحت حمایت شرکت مادیران جی پلاس تازه نفس است که از سال 1397 آغاز به کار کرده و توانسته در این مدت کم محبوبیت زیادی بین مردم ایران پیدا کند. جی پلاس به ال جی ایران معروف شده و طول عمر بسیار بالایی دارد، این دوام بالا در کنار خدمات پس از فروش بسیار عالی تلویزیون جی پلاس را به یک خرید عاقلانه و درست تبدیل می کند. یکی از بهترین برندهای سازنده تلویزیون که در گذشته تلویزیون های ال جی را گارانتی و مونتاژ می کرد ایکس ویژن نام دارد. سیستم عامل اندروید در تلویزیون های ایکس ویژن بسیار روان است و کارایی زیادی دارد، به لطف اندروید می توانید در گوگل پلی برنامه های زیادی برای تلویزیون ایکس ویژن دانلود کنید و از کارایی گسترده آن لذت ببرید. همچنین می توانید به راحتی گوشی و سایر وسایل را به تلوزیون ایکس ویژن متصل کنید و محتوای صوتی و تصویری را روی تلویزیون پخش کنید تا با کیفیت 4K و فول اچ دی مشاهده کنید. خرید تلویزیون ایکس ویژن به این دلیل ارزشمند است که تحت نظر شرکت مادیران فعالیت می کند.

محصول اصلی ممکن است تفاوت هایی با تصویر نمایش داده شده داشته باشید. برای دیدن محصول واقعی لطفا به گالری تصویر بالای صفحه مراجعه کنید. تلویزیون LG 55UN8060 دارای تکنولوژی Bluetooth Surround Ready و بلوتوث نسخه 5 می باشد. تکنولوژی Bluetooth Surround Ready به شما اجازه می دهد تا تلویزیون را به دو بلندگوی بلوتوثی جانبی متصل کرده و صدای فراگیری را تجربه کنید. صدای فراگیر باعث هیجان انگیز تر شدن مسابقات ورزشی می شود و حس و حال ورزشگاه را به بیننده کاملا منتقل می کند. شما به راحتی می توانید با تهیه و اتصال دو بلندگوی بلوتوثی در صحنه ها غوطه ور شده و از بازی ها، فیلم ها و برنامه های مختلف نهایت لذت را ببرید. تلویزیون 55UN8060 قابلیت اتصال به بلندگوهای بلوتوثی ال جی PK7، PK7W، PK5، PK5W، PL7، PL5، RM2، RN9، RN7، RN5، ON9، ON7 و ON5 را دارد. محصول اصلی ممکن است تفاوت هایی با تصویر نمایش داده شده داشته باشید. برای دیدن محصول واقعی لطفا به گالری تصویر بالای صفحه مراجعه کنید.

تلویزیون سامسونگ اسمارت

تلویزیون ال جی UP7750 از دو بلندگوی دو کاناله با توان صوتی 20 وات بهره مند است. به لطف این سیستم شنوندگان را در لابلای اصوات غنی غوطه ور می سازد. کپمانی ال جی در تلویزیون up7750 از فناوری هوشمند ThinQ همراه با سیستم عامل webos بهره برده است تا برای کاربران جذابیت و راحتی بیشتری فراهم کرده باشد. در این نمایشگر و به لطف این سیستم عامل خدماتی همچون: امکان تشخیص و شناسایی صدا و جست و جوی صوتی، هشدار ورزشی برای ورزش دوستان، دستیارهای صوتی، مرورگر وب و… به کار رفته است تا یک تلویزیون پرطرفدار و هوشمند را در اختیارتان قرار بگیرد. این مدل تمامی انتظارات و علایق کاربران از جمله، کلیه درگاه های ارتباطی مانند HDMl 2.0 وای فای، بلوتوث ورژن 5.0، USB و مرورگر وب را برآورده و پشتیبانی می کند. 1️⃣ تلویزیون ال جی UP7750 چه تفاوتی با UN7340 دارد؟ ✔️ تفاوت اصلی تلویزیون ال جی UP7750 و UN7340 در طراحی آن ها دیده می شود.

تصاویر شفاف، نمایش رنگ بیشتر، طول و عرض بیشتر تصاویر و صدای باکیفیت از چند کانال از ویژگی های عمده این تلویزیون ها می باشد. مخفف عبارت organic light-emitting diode و به معنی «دیود ارگانیک گسیل دهندهی نور» است. از لحاظ فنی، نمایشگرهای اولد از لایهای از مواد ارگانیک که بین دو الکترود قرار گرفته است، تشکیل میشوند. اما آنچه یک مصرف کنندهی معمولی کافی است بداند، این است که در نمایشگرهای OLED بر خلاف LCD هر پیکسل خودش نور خود را تأمین میکند. تکنولوژی تلویزیون پلاسما مشابه تکنولوژی مورد استفاده در لامپ فلورسنت است. صفحه نمایش خود را از سلول ها تشکیل می دهد. در هر سلول دو پانل شیشه ای با یک شکاف باریک که در آن گاز نئون-زنون تزریق می شود و در طول فرایند تولید پلاسما به صورت پلاستیکی بسته بندی می شود، جدا می شود. وقتی که مجموعه پلاسما در حال استفاده است، گاز در فواصل خاصی بار الکتریکی را شارژ می کند. گاز شارژ سپس فسفر قرمز، سبز و آبی را می گیرد، بنابراین یک تصویر تلویزیون ایجاد می کند.

  • طراحی باریک و شیک
  • افرالند - 10 ماه پیش
  • تلویزیون سامسونگ
  • سیستم عامل: webOS
  • مجهز به Film Mode برای تماشای بهتر فیلم و سریال
  • پشتیبانی از هارد با پارتیشن MBR
  • دارای پنل IPS
  • مجهز به حالت Bluetooth Low Energy

تلویزیون های سونی بیشتر به صورت صفحه تخت تولید میشوند تا زاویه تصویر بالاتری داشته باشند و از هر زاویه بتوان تصاویر را با همان کیفیت نگاه کرد. منوی فارسی به کار برده شده در تلویزیون های سونی راحتی کار با این تلویزیون ها را دو برابر کرده است. شما به راحتی میتوانید با وارد شدن به تنظیمات این تلویزیون، کیفیت تصویر و صدای آن را شخصی سازی کنید تا خروجی خیلی با کیفیت تری را از این تلویزیون خارق العاده تحویل بگیرید. برای خرید تلویزیون سونی و یا مشاهده قیمت تلویزیون سونی میتوانید تمامی مدل های جدیدی که وارد ایران شده اند را در سایت دبی کوچولو بررسی کنید و برای نهایی کردن خرید تلویزیون با مشاورین ما تماس بگیرید. سایت دبی کوچولو علاوه بر تلویزیون، بهترین محصولات لوازم خانگی هم یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و کولر گازی موجود دارد. برای اطلاع از قیمت یخچال فریزر و قیمت ماشین لباسشویی و قیمت کولر گازی میتوانید وارد منوی لیست قیمت بشید تا قیمت همه محصولات رو اونجا مشاهده کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با مشاورین سایت دبی کوچولو تماس بگیرید یا از طریق واتساپ به آنها پیام بدهید تا بر اساس بودجه و انتظاراتی که دارید بهترین محصول رو بهتون پیشنهاد کنند و بهترین خرید رو داشته باشید. تمامی محصولات داراگی 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند. هنگام تحویل گرفتن محصول جلوی درب منزل خودتون کالا توسط پیک ما به صورت کامل برای شما تست میشود تا از سلامت و اصالت محصول مطمئن بشید. بعد از تحویل گرفتن و تسویه کالا، به شماره هایی که در برگ گارانتی همراه محصول است تماس میگیرید تا نمایندگی برای کارهای نصب و راه اندازی خدمت شما برسد.



تعداد بازدید از این مطلب: 691
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود